۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۰۷

صبح چهارشنبه

ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر برگزار شد

ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر برگزار شد

بوشهر - آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس صبح چهارشنبه با حضور نخبگان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد و نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

دبیر ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس طی روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار شده است.

رضا آذین ادامه داد: روز سه‌شنبه مرحله نهایی ارزیابی طرح های برگزیده ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس انجام شد و از صبح امروز نیز مراسم اختتامیه آغاز شده است که در مراسم امروز طرح‌های برگزیده معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های مراسم اختتامیه جشنواره، بیان کرد: در مراسم امروز پنج طرح برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند و نشان ملی شهید تندگویان به نفر برگزیده ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس اعطا می‌شود.

دبیر ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس اضافه کرد: از جمله سخنرانان این مراسم می‌توان به امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، مدیرعامل منطقه ویژه پارس، مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران و مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست اشاره کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار مهمی برای برگزاری باشکوه ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در استان بوشهر انجام شده است.

حبیب رستمی با اشاره به ارسال ۱۸۱ طرح از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس، اضافه کرد: این دوره از جشنواره با رویکرد نفت، گاز و پتروشیمی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را  شناسایی استعدادها، کشف نوآوری‌ها، ایجاد ارتباط بین پژوهشگران، نوآوران، فن آفرینان و صنعتگران عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر از اعطای نشان نخبگی صنعت نفت با عنوان شهید محمد جواد تندگویان به طرح برگزیده این جشنواره خبر داد و بیان کرد: نوآوری‌های برتر نفت، گاز و پتروشیمی در این جشنواره انتخاب می‌شوند.

وی از ایجاد فضای رقابت و توسعه نوآوری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یکی از دستاوردهای این جشنواره نام برد و افزود: این مراسم به منظور پاسداشت روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود.

کد خبر 3609026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha